.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیکر شهردار اسبق شهرهای چالوس و مرزن‌آباد تشییع و خاک‌سپاری شد
پیکر مرحوم حجت مرادنوری شهردار سابق شهرهای مرزن‌آباد و چالوس تشییع شد و در آرامستان امام‌زاده خلیل(ع) مرزن‌آباد آرام گرفت.

به گزارش شمال نیوز، پیکر مرحوم حجت مراد‌نوری نخستین شهردار مرزن‌آباد و شهردار دور دوم شورای اسلامی شهر چالوس پیش از ظهر امروز روی دستان مردم این شهرستان تشییع شد و سپس در آرامستان امامزاده خلیل(ع) شهر مرزن‌آباد به‌خاک سپرده شد.

مرحوم حجت مرادنوری که یکی از کشتی‌گیران قدیمی و محلی شهرستان چالوس محسوب می‌شد که روز یکشنبه بر اثر عارضه قلبی جان به جان آفرین تسلیم کرد.

مرحوم مرادنوری پس از دو سال فعالیت در شهرداری مرزن‌آباد در دور نخست شورای اسلامی شهر مرزن‌آباد نیز با همین عنوان ادامه فعالیت داد و پس از هفت سال خدمت در دوره دوم شوراهای اسلامی شهر به‌عنوان شهردار چالوس انتخاب شد.

وی چهار سال سابقه فعالیت در شهرداری چالوس را در کارنامه خود داشت.

شهردار مرزن‌آباد با تسلیت ضایعه درگذشت حجت مرادنوری اظهار کرد: مرحوم مرادنوری از سرمایه‌های ارزشمند، خوش‌اخلاق و مردمی منطقه بودند که خدمات ایشان در زمان حدود هفت سال مسؤولیت شهرداری مرزن‌آباد که سنگ بنای توسعه و پیشرفت این شهر بوده بر کسی پوشیده نیست.

جعفر ردایی افزود: پایه‌گذاری شهرک صنعتی و کارخانه شن و ماسه، تعریض خیابان اصلی شهر و ... در کنار حسن برخورد با مردم از جمله خدماتی است که از آن مرحوم به یادگار مانده است.

وی تصریح کرد: از آنجایی که وی همواره تلاش و علاقه زیادی برای توسعه مرزن‌آباد داشت، طی سال‌های اخیر به‌عنوان مشاور شهرداری از تجربیات و راهنمایی‌های ایشان بهره‌مند بودیم، گفت: بدین‌وسیله از طرف مجموعه شهرداری، شورای اسلامی شهر و شهروندان مرزن‌آباد درگذشت این نیروی ارزشی و محبوب را به خانواده، بستگان و مردم شریف منطقه تسلیت عرض کرده، از خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی را مسألت داریم.

 پیکر مرحوم پهلوان حجت مرادنوری با بدرقه گرم مردم شهرستان از سمت مزار یوسف رضای چالوس به آرامستان امام‌زاده خلیل(ع) مرزن‌آباد منتقل و در آنجا خاک‌سپاری شد./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.042 seconds.